RO / EN
 
Nunti si Evenimente
În cea mai specială zi din viaţa dumneavoastră, ne vom ocupa de fiecare detaliu al evenimentului astfel încat să vă creăm cele mai frumoase amintiri.

Echipa noastră reuneşte specialişti cu experienţă în organizarea a peste 1000 de evenimente de anvergură, de la nunţi şi botezuri, la petreceri şi serate mondene, aniversări sau reuniuni de business.

Cele două saloane, Primavera şi Doina, sunt despărţite de un perete modular, cu ajutorul căruia putem organiza două petreceri separate, sau un singur eveniment de până la 330 de persoane. De asemenea, un număr de înca 60 de invitaţi pot fi acomodaţi pe terasa închisă.
Ingeniozitatea organizării, calitatea desăvârşită a decoraţiunilor, atmosfera inedită şi atenţia la detalii definesc locaţia noastră.
Fie că vă doriţi o seară de eleganţă aristocratică şi lux discret sau optaţi pentru o petrecere cu ritm şi culoare, vă stăm la dispoziţie cu toate detaliile pentru a crea evenimentul perfect, de la arhitectura sălii, aranjamentele scaunelor, decoraţiunile florale, până la meniuri ce satisfac orice exigenţă.

Avem experienţă completă în organizarea de:
  • Evenimente private: nunţi, botezuri, petreceri aniversare, reuniuni de toate tipurile
  • Evenimente corporate: conferinţe, întruniri, acţiuni de training sau team-building, petreceri corporate
  • Evenimente speciale: cocktail-uri, lansări de produs, prezentări de modă, dineuri, recepţii, seri mondene.
  • Flexibilitate din partea hotelului la detaliile organizatorice;
  • Personal specializat, discret şi primitor, atent cu invitaţii şi calificat pentru organizarea de evenimente;
  • Oferte speciale pentru nunţi şi botezuri, flexibile şi avantajoase, bazate pe nevoile şi cerinţele fiecărui client
  • Tarife speciale pentru cazarea invitaţiilor
  • Locaţie pretabilă oricărui tip de eveniment, de la petreceri private, nunţi, botezuri, la evenimente corporate, într-o atmosferă selectă
  • Posibilitatea modificării saloanelor, astfel încât să se poată organiza două evenimente separate, de 170, respectiv 160 de persoane, cu acces prin intrări separate, cu grupuri sanitare diferite, sau un singur eveniment de până la 330 de persoane.
  • Opţiuni diverse pentru aranjamente florale şi decoraţiuni pentru mese, scaune , candy bar, etc
  • Parcare privată exterioară cu 46 de locuri
  • Podium tip scena pentru prezidiu sau evenimente cu muzică live
  • Ring de dans

  • Hotel PARC*** Slatina are plăcerea să vă ofere gratuit:
  • Asistenţă specializată în alegerea şi definirea fiecărui detaliu al evenimentului dumneavoastră
  • Ring de dans
  • Decorarea festivă a meselor: huse pentru scaune, funde
  • Listă cu aranjarea meselor şi numele invitaţiilor la intrarea în sală, schiţa sălii
  • Numere de masă şi meniuri personalizate
  • Meniurile au inclus în preţ tort, saleuri, minipateuri, cafea, apă minerală
  • Cameră pentru Mire&Mireasă sau bebe
  • Evenimente

    Contact
    HOTEL PARC Slatina
    Judetul OLT


    Adresa: Strada Crisan, nr. 1
    Telefon: +40-249/430.391
    Fax: +40-249/430.391

    Email: office@hotelparc-slatina.ro
    Web: www.hotelparc-slatina.ro
    "Perfect pentru tine, pentru familia ta, pentru prieteni, hotelul va ofera ambientul ideal pentru relaxare sau intalniri de afaceri."